زبانشناسی کاربردی
درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف

لیلا قاسمی؛ احسان رضوانی؛ احسان نمازیان دوست

دوره 10، شماره 1 ، تیر 1400، ، صفحه 301-334

https://doi.org/10.22054/ilt.2021.60909.595

چکیده
  چکیدهعلی رغم افزایش آگاهی و فهم از پیشرفت زبان آموزان در تدریس تکلیف محور یا کار محور، توجه چندانی در ارتباط با درک/دریافت زبان آموزان و پاسخ/برخورد آنها به عناصر گوناگون نشده است. این تحقیق تلاشی بود تا در ابتدا تاثیر پیچیدگی و نوع تکلیف روی درک زبان آموزان ایرانی از سختی تکلیف، مهارت زبان آموزان، و بالانس بین سختی تکلیف مهارت را بررسی ...  بیشتر